piątek, 26 sierpnia 2011

Torba z eko uszami

Siedziałam wczoraj do późna, ale wreszcie skończyłam nową torbę. Fason raczej prosty, rozmiar XL. W środku jest beżowa podszewka z energetycznymi pomarańczowymi kieszeniami ( w tym jedna wielka kieszeń zapinana na suwak). Nowość to tytułowe uchwyty, które wykonałam z eko skóry. Muszę przyznać, że moja przygoda z eko skórą właśnie się zaczęła na dobre, bo jestem nią zachwycona. Cała torba jest usztywniona więc ładnie się trzyma. Kolorystyka tym razem bardziej stonowana :)





Muszę bezkrytycznie przyznać, że z torby jestem zadowolona. Być może dlatego, że wszystkie cele, które sobie obrałam przy jej szyciu zrealizowałam, a na dodatek wprowadziłam kilka ulepszeń i nowych rozwiązań. Ciekawe czy spodoba się ona Wam choć trochę ?
Wczoraj, kiedy sobie szyłam naszło mnie na przemyślenia a dziś przejdę do ich werbalizacji :) Otóż stwierdziłam, że prowadzenie bloga poza nieskrywaną przyjemnością dzielenia się moją pasją, daje mi też porządną mobilizację, aby nieustannie się doskonalić. Jak tak sobie patrzę i porównuję torby szyte dawno temu i dziś, to widzę jak bardzo zmieniły się moje techniki i rozwiązania stosowane do szycia rozmaitych rzeczy. Cieszy mnie to ogromnie, że dzięki Wam ciągle staram się szyć lepiej i lepiej, a na pewno nie spoczywam na laurach. Bardzo Wam za to dziękuję. A poza tym dziękuję za wszystkie miłe słowa, które zostawiacie u mnie. Może myślicie, że się powtarzam, ale nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo mnie one cieszą i motywują. A przede wszystkim dziękuję, że do mnie zaglądacie!
Trzymajcie się ciepło!

13 komentarzy:

  1. Fajna jest, a pomarańczowe wstawki ją ożywiają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest! Muszę się nauczyć szyć takie kieszonki na zameczek... zawsze mnie przerażają, ale są niesamowicie przydatne.
    Tobie wychodzą rewelacyjnie i bardzo estetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne torbiszcze CI wyszło :) u mnie po głowie własnie tłuka sie torby zakupowe :)realizacja pomysłu wkrótce !

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba piękna, no i to prawda, że prowadzenie bloga mobilizuje do ciągłej doskonałości, szukania nowych rozwiązań... :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No a co sobie myślałaś.? Siłą mnie nie wygonisz :P wchodzę bo bardzo lubię Twoje prace i też mogę powiedzieć,że dzięki Wam dużo się nauczyłam. Dziękuję,że jesteś. Pozdrowionka z upalnego Poznania

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna torba , pod każdym względe.Jezeli chodzi o prowadzenie bloga , odczucia o to jak bardzo chce się zrobić lepiej , ładniej itp. Zgadzam się w całej rozciągłości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna torba , super kolory :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu torba super!!!Dziś przyszła paczuszka od Ciebie i wszystko jest takie piękne:).Bardzo Ci dziękuję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo, bardzo mi się podoba:) kolory szczególnie!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ładnie i dokładnie uszyta.
    I bardzo ciekawy materiał. Podoba mi się.

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne wszystkie zeczy kóre uszyłaś ,bardzo misię podobają pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń