poniedziałek, 21 marca 2011

Różowo mi czyli nowe kapcie

Właściwie dziś to chyba powinnam napisać zielono mi bo to przecież pierwszy dzień wiosny. No nic, ja przywitam ją w odcieniach bieli, czerni i różu. Wszystko za sprawą kapciuchów do nowej galerii. Po tylu egzemplarzach to już chyba doszłam do wprawy w ich szyciu i mogę je szyć prawie z zamkniętymi oczami. Przyznam Wam szczerze, ze już trochę tęsknię za pastelami bo jak widzicie z groszkami rozstać się nie mogę, nawet jeśli mają być czarno-białe. A w ogóle, to już czas powrócić do szycia toreb, więc jak już się uporam z rzeczami do galerii to obowiązkowo biorę się za torby bo już parę nowych pomysłów siedzi w mojej głowie :) Poza tym sezon na materiałowe torby chyba już się zaczął.
A tymczasem jeszcze w temacie kapci:


kapcie w stylu chanel

oraz kropka w kropkę

Piszcie koniecznie co myślicie o tym nowym wzornictwie bo w przyznam szczerze, że w kratkach, groszkach i kwiatkach poruszam się swobodniej :) Przypominam, że pod urodzinowym postem można się dopisać do losowania pary kapci dla siebie lub kogoś bliskiego. Losowanie w środę :)
Pięknego i miłego pierwszego dnia wiosenny Wam życzę! U mnie zapowiada się bardzo słonecznie!

11 komentarzy:

  1. Mój faworyt, to chanel :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Mnie również bardziej podobają się w stylu chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne:) a jak by wyglądały na nóżce:)? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie oczywiście oczarowały kropeczki,
    śliczne!!!
    uwielbiam takie papucie!

    pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się Twoje kapciuchy ale bardziej te w grochy. Te w stylu chane to dla mojej mamy bardziej aniżeli dla mnie ;) Czekam na kolejne Twoje pomysły kapciowe i torby.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne!
    słodkie byłyby przedszkolaki na rytmice w takich baletkach:)

    wiosennie pozdrawiam
    i czekam na torby

    OdpowiedzUsuń
  7. Groszki na wiosnę! koniecznie!
    Świetnie!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Te w kurze stopki - przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. czemu ja ich wcześniej nie widziałam :) te w stylu chanel rewelacja!

    OdpowiedzUsuń