poniedziałek, 7 lutego 2011

Kosmetyczka z biedronką

Tym razem coś w czerni, bieli i czerwieni. W dodatku dla miłośników owadów, a w szczególności biedronek. Jako, że mam jeszcze kilka biedronek do naszycia to planuję całą kolekcję biedronkową. Dziś powstała  pierwsza rzecz z kolekcji czyli kosmetyczka. Jest ona zapinana na suwak, z czerwoną podszewką w środku. Warstwa wierzchnia w całości wykonana z bawełnianej czarno-białej kratki vichy. Oto i moja kosmetyczka z biedronką:



p.s. Przypominam o zapisywaniu się na moje kapciuszkowe candy. Zapraszam Was serdecznie i jednocześnie bardzo dziękuję za tak liczne wpisy i rosnące grono obserwatorów. Miłego popołudnia życzę!

11 komentarzy:

  1. ale swietna:) wyglada na pojemna :) ja tyzz chcem takaaaaa:) u mnie kosmetyki sie niestety nie mieszcza w mojej kosmetyczce i zawsze leza obok :)

    zapraszam czasem do siebie i na moje candy :)

    http://sodalit-art.blogspot.com/

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, radosna i wiosenna! Czekam na kolejne biedronkowe wytworki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kosmetyczka śliczna i praktyczna, pozdrawiam milunio.papa

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kosmetyczka ,ma fajny kształt i wygląda na pojemną :)
    Śliczna biedroneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobała mi się bardzo :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wiosenna, az zatesknilam za tym cieplym sloneczkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kosmetyczka .
    Lubię dronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna biedrona :) kosmetyczka urocza!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna kosmetyczka i bardzo mnie to cieszy, że kojarzy mi się z wiosną. :*

    OdpowiedzUsuń