poniedziałek, 2 maja 2011

Co nowego ?

Właściwie to dziś Was niczym nie zaskoczę, bo znów będą kapciuchy. Kolejne trzy pary pojechały w świat. Mój ulubieniec to zdecydowanie czerwone kapciuchy z biedronką na wierzchu. Nie uwierzycie, bo ja też nie mogłam uwierzyć, ale dostałam zamówienie na męskie kapcie w rozmiarze 43/44. Co ciekawsze kapcie miały być w biało-czarne grochy z różowymi grochami w środku. Szyłam już takie w wersji kobiecej, ale nie spodziewałam się, że przyjdzie mi też uszyć takie w wersji męskiej. Miałam mały kłopot z rozmiarem, oczywiście trzeba było też uwzględnić, że panowie mają szersze stopy niż panie. Efekt końcowy był zadowalający, a co lepsze mój Tata, który wcielił się w rolę modela ze swoją stopą właśnie w żądanym rozmiarze stwierdził, że kapcie pasują idealnie. Ma się tę miarkę w oku :)
A teraz zdjęcia najnowszych kapci :




Obecnie pracuję nad torbami, więc jest szansa, że będzie jakaś odmiana a czy miłą to zobaczymy :) Miłej majówki życzę !

12 komentarzy:

  1. Te czerwone są super :D Sprawiają wrażenie taaaakich mięciutkich i cieplutkich!

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi najbardziej spodobały się te z ostatniego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te czarne z grochami w środku - rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. z biedronkami wymiatają!!!:)
    ślicznie jak zawsze,
    a ja.... pokochałam kapciochy od Ciebie.
    dzięki za te Twoje cuda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedrona to jest to:)) śliczne!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są miękkie ciepłe i takie .... Cudne.

    OdpowiedzUsuń
  7. biedrony super, ale mi sie bardzo bardzo podobaja drugie
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne kapciuszki, w sam raz dla zmarzluchów =}
    Pozdrawiam cieplutko
    Asiek

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się. Nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń