sobota, 24 kwietnia 2010

Poduchy w angielskim stylu

Witam Was bardzo serdecznie w ten jakże piękny dzień! Dziś mam dla Was dwie nowości. Na początek całkiem nowiutki baner. Jestem nim absolutnie oczarowana, jest naprawdę super i lepiej bym go sobie nie wymyśliła. Bardzo, bardzo, baaaaaaaaaaaaaardzo jestem wdzięczna wspaniałemu PANU GRAFIKOWI, czyli mojemu bratu ;-), który zgodził się poświęcić czas i zrobić dla mnie takie cudo! Wielkie dzięki !!!
A teraz druga nowość, a mianowicie zapowiadane już w tytule podusie w angielskim stylu. Muszę Wam się przyznać, że mam ogromną słabość do wszystkiego co kryje się pod hasłem "angielski styl" czyli do pastelowych kolorów, kwiatowych wzorów, wszelkich krateczek i groszków. Zapewne niektórzy  już to dostrzegli przeglądając moje wpisy :-)

Tak wyglądają moje nowe poduchy (sztuk 2)

 


 podusie zapinane są na suwak



 pojedyncza poducha wygląda tak



a na koniec zblizenie na zielony pasek ozdobiony koronką


Mam nadzieję, że podobają się Wam moje nowości :-) Życzę wszystkim miłego sobotniego popołudnia!

4 komentarze:

  1. Poduchy naprawdę w angielskim stylu. ;)Bardzo ładnie wyglądają z tą białą koronką , a tak po za tym śliczny baner.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedsmak poduchowego angielskiego stylu już mieliśmy:) Mam nadzieję, że będzie jakiś konkurs i do wygrania poduchy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. różowe poduchy najbardziej mi się podobają. W ogóle podpatruje tu, rozglądam sie, bo jeszcze wszystkiego nie obejrzałam... :)) pozdrawiam i zapraszam do mojego szyciowa

    OdpowiedzUsuń