wtorek, 6 kwietnia 2010

Na deszczową pogodę najlepsze są kwiatki :)

Świąteczny czas przeminął bezpowrotnie i to w zaskakująco szybkim tempie. Niestety czas wracać do obowiązków. Przyznam szczerze, że porządnie wypoczęłam więc jest szansa, że przełoży się to na moją pracę i będę mogła Wam pokazać duuuuuuuuuuuuuużo nowych rzeczy, a co za tym idzie spodziewajcie się wielu nowych wpisów :)
Zauważyłam, że ja to mam niezwykłe szczęście: co zaplanuję sobie wrzucenie posta z jakąś nową wiosenno-letnią torebką, to za oknami deszcz, szaro i raczej jesiennie. Tak więc na przekór pogodzie kolejna torba w kwiatki!!!



Tym razem torebka błękitna w drobne kwiatuszki wykonana z drobnego sztruksu, do tego górny pasek w malinowym kolorze, takim samym jak kolor kwiatków (wszystko musi być u mnie idealnie dobrane :) Pasek malinowy też ma fakturę w drobne paski co można lepiej zobaczyć o tu:


W środku podszewka w granatowo białe paski, a na białych paskach różyczki. Środek jest przepikowany i usztywniony bardzo cieniutkim, ale sztywnym materiałem, tak żeby torba trzymała kształt. W związku z tym cienkim i sztywnym materiałem torebka wyszła super lekka ;) 




w środku dwie kieszonki w malinowym kolorze




 
 
 

 


Torebka zapinina na dwa magnesy, żeby nic się nie rozpięło i nic nie wypadło :)

1 komentarz:

  1. Witam!
    Bardzo mi sie podobaja Twoje torby!Nie wszystkie kolorysycznie do mnie pasuja ale ta tak:) Cuda potrafusz stworzyc!Gratuluje!
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń