wtorek, 27 kwietnia 2010

Perłowe pomysły i nie tylko :)

Dziś będzie znów o biżuterii. U mnie to tak na zmianę raz poduszki raz biżuetria, więc od razu ostrzegam, że w następnym wpisie poduszka ;)
Ale wracając do tematu, to chciałam Wam dziś pokazać takie moje dość spontaniczne wytwory. Powstały one z czarnego sznurka, lnianego sznurka, pereł hodowlanych, z czarnego i czarnego sznura koralików, z guzików oraz z mojej kończącej się chwilami cierpliwości. Teoretycznie zadanie wydawało się proste, ale w praktyce jak zaczęłam zawijać i zawijać, to okazało się to bardziej skomplikowane. Musiałam się trochę namęczyć, żeby wszystko połączyć w całość, ale coś mi z tego wyszło, a co to oceńcie sami :)

drobne perełki w kolorze kremowym na sznurkowym pasku




korale przypominające jarzębinę na lnianym sznurku














różowe większe perły na czarnym sznurku




Bardzo jestem ciekawa Waszych opinii, więc piszcie :) Pozdrawaim serdecznie!

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię takie korale, niedługie, blisko szyi - o tym że mnóstwo drobnych koralików mile widziane, już pisałam. Fajne byłyby też same czerwone korale;) i może jakieś ciemniejsze perły - elegancko, a z pomysłem:)

    OdpowiedzUsuń