środa, 23 listopada 2011

Pierniki i choinki po raz drugi

Jak już po tytule widać, po raz kolejny przygotowałam pierniczki oraz choinki. W tym roku jednak, wszystkie ozdoby są już w bardziej dopracowanej formie, a całość zamknięta jest w pięknych tekturowych pudełeczkach. Pudełka są autorstwa mojej Cioci, która zgodziła się udostępnić mi część swoich zbiorów, za co jestem ogromnie wdzięczna. Dzięki temu pierniczki i świąteczne drzewka mają swój przytulny kącik. Oto jak się prezentują:




Ozdoby podzieliłam na trzy zestawy: mały z trzema choinkami, średni z czterema pierniczkami oraz duży, gdzie są cztery pierniczki i dwie choinki. Jak Wam się podoba kolejna odsłona moich filcowych ozdób?

21 komentarzy:

  1. świetny pomysł i rewelacyjne wykonanie.... jak zawsze
    :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. baaardzo mi sie podoba.Najbardziej starannośc wykonania.Przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  3. sa przepiekne,jaki udany pomysl,i te pudeleczka,robi Twoja ciocia je sama? bambowy pomysl,pozdrowienia irena

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ozdoby i sliczne pudełeczka !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie się prezentują:) Aż chce się schrupać:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie się prezentują:) Aż chce się schrupać:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędne!!! i nietłukące, i niezjadalne hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne są :) cudnie uszyte i takie przytulne :)
    Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  9. te pierniki wygladaja niesamowicie smacznie, albo muszę założyc okulary:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciastek! A nawet Ciastki! Cudne! Zakochałam się w nich.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Smakowite ozdoby i mam nadzieję, tak jak w tamtym roku pierniczki będą pachnieć pierniczkami. =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te Twoje ozdoby.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Są przepiękne!!!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierniczki tylko wziąć i schrupać! Cudne, po prostu CUDNE:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piernikowe ludki są swietne! urocze z tymi kokardkami na szyi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne filcowe pierniki, takie radosne :)
    U mnie też dziś piernikowo, zapraszam na iglanitkaraczekpara.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń