niedziela, 11 grudnia 2011

Bo któż nie lubi dostawać prezentów?

Dziś, choć z lekkim poślizgiem, muszę się Wam pochwalić prześlicznym prezentem, który dostałam od Paulinki. Wielkie było moje zaskoczenie kiedy w dniu 6.12 czyli dokładnie na Mikołajki trafiła do mnie przesyłka. W środku czekały na mnie trzy Mikołajki.



Mikołajki z pewnością trafią na naszą choinkę, w bezpieczne miejsce tak, żeby nasze kotki nie mogły ich dosięgnąć :) Paulinko bardzo serdecznie Ci dziękuję!!!

Jeśli chodzi o moją obecną działalność to sporo się dzieje. Ostatnio pochłania mnie praca nad pierniczkami, które ku mojej wielkiej radości rozchodzą się błyskawicznie. Oczywiście powstają ciągle nowe kapcie, ale postanowiłam Was już nie zanudzać nimi. A z akcji, w których biorę udział to zapraszam wszystkich do Wrocławia do showroomu Decobazaaru oraz na kiermasz Pakamery. Jak widzicie sporo mam szycia (co mnie oczywiście szalenie cieszy), ale w związku z tym mniej mnie tutaj. Za to podglądam stale co się nowego u Was dzieje, więc przynajmniej z tym jestem na bieżąco.
Pozdrawiam Was gorąco i życzę miłego dnia :)

2 komentarze:

  1. :)
    Miło:)
    Bardzo miło - fajnie, że tak dobrze potrafiły się wstrzelić w mikołajki:)

    Pozdrawiam serdecznie Madziu

    OdpowiedzUsuń
  2. Mikołajaki na Mikołaja , ładnie .

    OdpowiedzUsuń