sobota, 24 marca 2012

Urodzinowe candy

Jak już wspomniałam, nadszedł czas na moje urodzinowe candy. Niedawno minęły dwa lata odkąd dzielę się z Wami moimi pomysłami oraz tym co z nich powstaje w rzeczywistości. Tym razem chcę się z Wami podzielić tym co lubię szyć najbardziej tzn. torbą. Specjalnie z okazji mojego urodzinowego candy uszyłam taką oto lnianą torebkę. Postawiłam na naturę oraz na kolor sezonu czyli na turkus. Mam nadzieję, że może choć trochę spodoba się Wam torba i zechcecie wziąć udział w zabawie. W środku torba posiada podszewkę, błękitną w białe groszki, oraz niewielką kieszeń. Kto chętny to zapraszam. 
Zasady takie jak zwykle: 
-zostawcie komentarz pod tym postem, 
-podlinkujcie u siebie na blogu i wklejcie zdjęcie z informacją o moim candy
-osoby bez bloga proszę o pozostawienie maila do siebie,
-zapraszam również do polubienia mnie na Facebooku (wśród tych osób, które do mnie dołączą rozlosuję dodatkowo nagrodę niespodziankę)
-na Wasze zgłoszenia czekam do 20 kwietnia do północy, losowanie odbędzie się następnego dnia




Zapraszam do zabawy i pozdrawiam Was wiosennie!

221 komentarzy:

  1. Zgłaszam się oczywiście.
    Ale było by super wygrać taką na urodziny ( 23 ^^ )

    Mail: monikas2321@interia.pl
    Blog: veracity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ZAPISUJĘ SIĘ OCZYWIŚCIE...
    FANTASTYCZNA TORBA;)
    SŁONECZNEGO DZIONKA ŻYCZE;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście nie mogłabym przejść obojętnie! Posłusznie staję w kolejce :)

    Pozdrawiam cieplutko i tak bardzo wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  4. co tu dużo mówić. Jest cudna bo turkusowy skradł moje serce. I nawet róż z turkusem już nie wygrywa. Tak więc Moja Droga taka torba to dla mnie marzenie. A marzenia się spełniają... Prawda?

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna torba! Gratuluje rocznicy blogowej i dolaczam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się z wielką chęcią :) chociaż przy moim "szczęściu" to i tak marne szanse, ale przynajmniej będzie na co czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam ;) najlepsze życzenia z okazji urodzinek blogowych , samych wesołych postów i w życiu osobistym powodów do radości na każdy dzień !!! Co do Candy to oczywiście spróbuje szczęścia bo torba jest po prostu piękna i jak na mój gust w odpowiedniej estetyce kolorystycznej - oczywiście kropki kocham!!! Nie wiem dlaczego ale kropki zawsze poprawiają mi nastrój ;) Pozdrawiam ciepluchno!!!
    Panna Kropka

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna torba i bardzo ładne połączenie lnu z turkusem i grochami. <3 Ja wprawdzie nie zapisuję się do zabawy, ale życzę Wszystkim miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny "szaraczek". Marzę o takiej więc skorzystam z okazji i wezmę udział w zabawie.Pozdrawiam-kornik5@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. też spróbuję wiosennego szczęscia może mi się uda bo torebka przepiękna :))

    Polly

    aniolowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. też spróbuję wiosennego szczęscia może mi się uda bo torebka przepiękna :))

    Polly

    aniolowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie odmówię sobie szansy na takie cudo :))))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje kapciuszki mnie zauroczyły ale ta torba mnie oczarowała po prostu :)
    Piękna !!!!
    Pozdrawiam Mili

    OdpowiedzUsuń
  14. juhu zgłaszam się :)super torba

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna!!!!!
    Ja chcę ją baaaarrrdzoooooo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna torebka !
    To chętnie się zapisuję na to candy !
    Pozdrawiam !
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  17. oszałam na punkcie groszków ostatnio, więc chętnie przygarnęłam bym takie cudo:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. na facebook nie mam i póki co nie zamierzam mieć konta więc mam tylko jedną szansę by być szczęśliwą posiadaczką Twojej pracy. Ale co tam ... jestem chętna na torbę do kwadratu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ajajaj! Piękna i w moim stylu! Jak wygram będę miała dwie twoje torby!

    OdpowiedzUsuń
  20. torba odlotowa...super byłoby wygrać...zapisuję się i zapraszam na cukieraski do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  21. torba odlotowa...super byłoby wygrać...zapisuję się i zapraszam na cukieraski do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chętnie :) Torba idealna na letni spacer. Wyobraziłam sobie taką sytuację(nierealną raczej, chociaż kto wie): Ty wygrywasz u mnie, a ja u Ciebie :))) Ha ha, oczywiście nie sugeruję tu żadnej nieuczciwości :))) Pozdrawiam! Kasia

    OdpowiedzUsuń
  23. a ja też mogę ??? ;)
    w każdym razie spróbuję :)
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna torebka:)z przyjemnością się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  25. I mojej osoby tu zabraknąć nie może:) Cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Może i mnie dopisze odrobina szczęścia Jadzia
    Podaję e-mail kojani@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Po groszki ustawię się zawszę! Super torba, bardzo pozytywny akcent z tą tasiemką :) Gratuluje wytrwałości w blogowaniu i zycze kolejnych lat raczenia nas postami! Post podlinkowalam w panelu bocznym na blogu i kliknelam co trzeba na FB, zapraszam też tam na swoj profil!

    Tutinella

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja konta na facebooku nie mam.. tzn, że nie mogę się zgłosić???

    OdpowiedzUsuń
  29. dwa lata, a ja dopiero teraz do Ciebie trafiłam!? no cóż lepiej późno niż wcale. Chętnie wezmę udział w zabawie i lecę się rozejrzeć na blogu :) i oczywiście zapraszam z rewizytą:)

    OdpowiedzUsuń
  30. dla mła- poproszę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluje rocznicy:)Torba piękna i cudnie wykończona:)Urzekla mnie zwlaszcza ta kropkowana podszewka, idealnie pasuje do lnu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Medżik, gratuluję tej rocznicy. Dwa lata to szmat czasu!! Życzę kolejnych lat blogowania, wielu pomysłów i czasu na ich realizację.
    Torba cudowna, i fason, i kolorystyka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja sie ustawiam w kolejce po takie wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przecudna ta torba! Z chęcią się zgłaszam :)

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapisuję się z przyjemnością i niecierpliwie czekam na losowanie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. to i ja się zgłaszam torba jest piękna może w moje imieniny mi się poszczęści :) pozdrawiam i zapraszam www.mruwka-mrowisko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Rozgoszczę się w kolejce i życzę dalszego, pełnego pasji blogowania: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ja też się zapisuję po tak wspaniałą torbę :D
    prawdziwie na nadchodzące ciepłe dni :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Prześliczna! Zapisuję się i pozdrawiam :)
    zajaczkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też ustawiam się w szybko rosnącej kolejce po tę cudną letnią torbę.

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczna ta torba. nawet pieluchy malucha by mi się tam zmieściły :) staję w kolejce
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ustawiam się w kolejce po tą śliczność

    OdpowiedzUsuń
  43. i ja też chcę:) pozdrawiam i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  44. Info o candy zamieściliśmy na jakuszyc.pl :)
    http://jakuszyc.pl/candy-na-be-byc-i-tworzyc/

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudeńko :)
    Podoba mi się baaaardzo :)
    Podnoszę rączkę w kierunku Candy :)
    Buzioki :*

    OdpowiedzUsuń
  46. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Bloga nie mam (znaczy mam, ale pusty...), za to polubiłam na facebooku i pozostawiam "namiar na siebię" - emaoleo@gmail.com
    Mam dużo błękitnych rzeczy, taka torebka by mi się przydała ^^

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak tylko zobaczyłam to cudeńko to wiedziałam, że muszę je mieć, tak więc zgłaszam się ;)

    Polubione już konto facebookowe ;)
    Już wstawiam banerek na mojego bloga:
    http://twoja-poczytajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. fantastyczna torba
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. spróbuję szczęścia i zapraszam na Candy u mnie
    http://inspiracje-kombinacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Z miłą chęcią ustawiam się w tej długaśnej kolejce:) Torebka jest prześliczna...oby mi szczęście dopisało:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczna! Z wielką chęcią dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ależ cudowne groszki, uwielbiam groszki ależ bym chciała mieć taką torbę bo jest naprawdę wspaniała, oczywiście się zgłaszam :) a na facebooku też znajdę i polubię :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Smerfnie się zapisuję bo torebka PrzeSmerfna :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna... zresztą jak wszystkie Twoje Tworki :) Ustawiam się grzecznie w kolejce i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Zapisuję się do ogonka, śliczna torebka

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękna letnia torebusia! Ustawiam się w kolejce! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  58. Ustawiam się w kolejce.
    Zapraszam również na moje pierwsze Candy:
    http://koronkowarobota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Torba świetna i ja spróbuję szczęścia :-)
    info na http://kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Przepiękna torba i taka w moim stylu, piękne rzeczy szyjesz i na pewno pozostanę u Ciebie na dłużej. Zapisuję się na Twoje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  61. zgłaszam się :)
    banerek dodany, a na wszelki wypadek mail kochamsztuke@wp.pl
    lubię na fb jako Oliwka D.
    śliczna torba, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Witam i również ustawiam się w kolejce:)
    mój mail: cynnamonek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Torba bardzo mi się podoba i jest w stylu jaki zaniedbałam i do którego bym chciała powrócić. Pozdrawiam i zapraszam również do mnie na dwa konkursy.

    OdpowiedzUsuń
  64. śliczna torba :) oj chciałoby się wygrać. chociaż szanse marne, ale warto spróbować. a więc staję do kolejki i czekam na losowanie :) pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  65. ach nie wiem jak mogłam przegapić te candy. Już się poprawiam i zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękna torba,z dumą bym ją nosiła, gdyby to do mnie uśmiechnęło się szczęście:)
    pozdrawiam!
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Wpadłam na bloga tylko po to, by dodać do obserwopwanych, ale jeżeli jest candy z takimi nagrodami to nie omieszkam zgłosić się:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  68. i ja się dopisuję banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Przesliczna torba,dopisuje sie i trzymam za siebie kciuki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  70. Chcę, chcę, chcę po stokroć chcę!

    OdpowiedzUsuń
  71. Zapisuję się bo torba śliczna, zapraszam też do mnie http://bizuteria-moniski.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękna ta torba, w ogóle piękne rzeczy robisz! Zapisuję się w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Na taka torbę to i ja jestem chętna.
    Banerek na http://kilkascian.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękna! Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie :) n.regina59@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetna forma i kolory całkiem "moje". Ustawiam się w kolejce bez namysłu i czekam niecierpliwie na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  76. Jaka piękna torba! Bardzo bym chciała taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. piekna! strasznie mi się podoba, lze na szczęście:) ta wstążeczka w kropki jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Torba wręcz idealna! :) Len, błękit, kropeczki, urocza kokardka - to wszytko co lubię a do tego duża i pojemna :)
    Zapisuję się koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  79. i ja spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja też się zgłaszam, bloga niestety nie mam, ale polubiłam na facebooku :)
    Justyna Rudnicka
    justyna.rudnicka_21@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Torba śliczna w swej prostocie....staję grzecznie w kolejkę i czekam :)
    mój adres danielka.cz@o2.pl
    Pozdrawiam
    PS. Twoje kapcie i poduchy są wspaniałe !!!

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetna torebka :)
    Równiez się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  83. Oj, chętnie zaopiekowałabym się tą cudną torebką! Staję ochoczo w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Torebka cudniasta i jeszcze z dodatkiem mojego ulubionego niebieskiego... z chęcią zapisuę sie na candy:):0
    Pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com ☺

    OdpowiedzUsuń
  85. Sliczna torbka:) Ustawiam sie w kolejce:) pozdrawiam
    danutagorzelewska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetna torba, a kolor turkusowy, to jeden z moich ulubionych :) Torba na pewno mi się przyda i będzie pasować do wielu stylizacji :) Dlatego też z miłą chęcią wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Oh świetna torba :)
    Zgłaszam się :D
    http://sowazpapieru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja też chce mieć szansę na wylosowanie tego cudu! Zgłaszam się!
    http://niebezpiecznie-natchniona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Gratuluję drugiej rocznicy blogowania i życzę wielu następnych;-)
    dopisuję się do listy chętnych na posiadanie torby.

    OdpowiedzUsuń
  90. Zgłaszam się z wielką nadzieją, trochę wiosennie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy ;) Torebka jest przepiękna :D Mam nadzieję, że mi się uda :D
    pozdrawiam ciepło
    DOroteaArt

    OdpowiedzUsuń
  92. Ja też jestem chętna po to cudo! =p
    Pozdrawiam cieplutko =}

    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Cudowna torba - była by w sam raz dla mnie jako prezent z okazji narodzin drugiej córy :) ustawiam się grzecznie w kolejce i idę wrzucać link u siebie na blogu :)

    Pozdrawiam słonecznie mimo pogody pochmurnej i zapraszam do siebie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  94. czym prędzej ustawiam się w kolejce! :)))

    OdpowiedzUsuń
  95. uwielbiam szyte torby! staję w kolejce !

    OdpowiedzUsuń
  96. Cudna torba. Podpinam się do kolejki.
    http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Oj ja też chcę spróbować, bo torba piękna! zapraszam też do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  98. Hm, nie wiem czy przy takiej liczbie uczestników mam jakiekolwiek szansę, ale patrząc na ta torbę, to grzechem byłoby nie spróbować :) Ustawiaj się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  99. Śliczna torba. Oczywiście się zgłaszam. :) Pozdrawiam gosia1918@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Chętnie wejdę w posiadanie tej przeuroczej ręcznie szytej torby. Pozdrawiam srdecznie i zapraszam do siebie na bloga http://pracownia-maximy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. I ja się zapiszę, bo piękna ta torebka

    OdpowiedzUsuń
  102. Slicznosci nie sposob przejsc obojetnie zapisze sie i ja
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Bardzo przyjemny cukierasek :)) I ja się stawiam w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Zgłaszam się
    Powiem szczerze że to jest twoja jedna z najbardziej podobających mi się prac ;3 ;D ;)

    http://itbeginsanewchapteroflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Kropeczki niebieskie cuuuuudne!!! Przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  106. Kropeczki dodają uroku tej torbie. Jest wspaniała! Staję oczywiście w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Miałabym świetny prezent imieninowy:)
    Przyłączam się.
    agamatosek@gmail.com

    Polubiłam na fb jako Agnieszka M.

    OdpowiedzUsuń
  108. ojeny,jaka kolejka:-)torba boska!!!!taka niby prosta ale zarazem piekna w swojej prostocie...bylabym szczesliwa jakby trafila do mnie:-)bardzo szczesliwa:-)
    asia_jezak(malpa)o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. witam,
    trafiłam tu całkiem przypadkiem, ale wcale tego nie żałuję ! :)
    Twoje projekty i wykonania są cudowne :) widać, że masz serce do tego co robisz ! a ta torebka jest po prostu przeurocza !
    zdecydowałam się napisać, gdyż nie umiem się oprzeć jej urokowi :)
    a może a nóż mi się poszczęści :)
    pozdrawiam :)
    (ewa.raszteborska@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  110. Ustawiam się i zapraszam do odwiedzin mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Niestety nie mam bloga, ale udostępniłam i lubię na facebooku (: Gratuluje talentu - Twoje torby nie dość że są tak piękne to jeszcze tak doskonale wykonane! Pozdrawiam, Blanka (:

    blanka6@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  112. Przepiękna torba! Na dodatek w moich ulubionych kolorach. Więc jakbym mogła się nie zgłosić?

    Banerek już umieszczony w zakładce "Konkursy"

    OdpowiedzUsuń
  113. Cudowna torba! Zgłszam się oczywiście ;).

    OdpowiedzUsuń
  114. Ta torba jest wspaniała! Jestem nią po prostu zachwycona, o ile już się w niej nie zakochałam!
    Z chęcią wezmę udział w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  115. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    Greetings
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  116. Świetna torba! ustawiam się w kolejce, może szczęście mi dopisze?!:)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  117. O jeny ilu chętnych, ale trudno się dziwić. Oczywiście się zapisuję, FB polubiony. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  118. przepiekna romantyczna torba! :) Roksana N.
    roksanka.n@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Torba piękna , aż nie mogę oczu oderwać taka słodka :) , może Twoje urodzinowe candy będzie szczęśliwym dla mnie bo też niedługo mam urodziny 26 kwietnia ...fajnie by było ;)

    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  120. Piękna torba!
    jasminawy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. Och! przepiękna torebka! :D i ja stanę na samym końcu tej kolejki :D

    http://koralinaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. ooo to ja dołączam po to cudo i zapraszam na moje candy http://sztukkilka.blogspot.com/2012/04/candy-z-vespa-w-tle-d.html :D

    OdpowiedzUsuń
  123. Bardzo słodziutka torebeczka!!!dołączam do ogonka!

    OdpowiedzUsuń
  124. torebusia jest boska. Już ją widzę na swoim ramieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  125. piękna torba, a turkus to mój ulubiony kolor!!

    OdpowiedzUsuń
  126. Śliczna ta torba!!! W moim stylu - po prostu marzenie:):)
    Zapisuję się!! Zapraszam do mnie:
    http://decokuferek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  127. piękna torba więc się zgłaszam :)

    http://agabizu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. Cudowna torba :)
    Ustawiam się w kolejce po nią :D

    OdpowiedzUsuń
  129. Spróbuję co mi los przyniesie:) Urodzinowe? To wszystkiego najlepszego;)

    OdpowiedzUsuń
  130. cudowna :) zgłaszam się: baagly@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  131. Przewijam i przewijam, żeby również ustawić się w kolejce po przepiękną torbę. Ach, ten turkus...
    No i wszystkiego dobrego - aby nie brakowało pomysłów i czasu na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  132. Zapragnęłam... A że kapcie cudne robisz - lecę na FB ;)))

    OdpowiedzUsuń
  133. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    facebook : sabo eva - black cat -
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  134. Kolejka ogromna, ale mam nadzieję na wygraną :P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  135. Torba śliczna, może szczęście mi dopisze i będzie moja :).

    Na FB polubiłam :)

    Adres bloga zostawiałam :)
    www.szyjdobrze.pl

    OdpowiedzUsuń
  136. staje w kolejce, piękna torba... ach.. chciałabym żeby była moja :D Pozdrawiam serdecznie.. Karolina z niemazaco.pl

    OdpowiedzUsuń
  137. Gratuluję że to już 2 lata :) Torba przepiękna, dlatego z przyjemnością staję w kolejce i liczę na szczęście! :)

    OdpowiedzUsuń
  138. śliczna torba! chciałabym taką, bo szyć nie potrafię :(

    OdpowiedzUsuń
  139. Ja jestem torebkową maniaczką,więc chętnie o to cudo zawalczę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  140. z przyjemnością się zapisze gdyż uwielbiam torebki a tam jest po prostu cudowna aż dech zapiera
    zapraszam też do siebie

    OdpowiedzUsuń
  141. torbiszonek urody ogromnej. szanse na niego są takie same jak na wygraną w totku, taka koleja ale mimo wszystko się zapisuje bo warto :)

    OdpowiedzUsuń
  142. Jest boska :) chce ja miec ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  143. Nie bedzie latwo wybic sie z tego tlumu,ale sprobowac warto. Przepiekna torba!
    Pozdrawiam serdecznie. kasiabananowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  144. Aaaale kolejka :) no ale nic dziwnego upominek cudny. Zapisuje sie. Banerek juz jest :) na FB polubilam a w miedzyczasie zapraszam na moje Candy
    http://artistycrafty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  145. ja również staję w kolejce
    www.handmadebyfasola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  146. Zgłaszam się. Mój blog : stronica-08.bloog.pl. Polubiłam na fb i dodałam na bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  147. Torba jest cudna :).

    Mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  148. Torba fantastyczna, zwłaszcza tasiemka w groszki chwyta za serce :) ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  149. Gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat :)
    Z chęcią ustawię się w tej długaśnej kolejce po torbę.
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  150. urocza torebka:)

    aniapaszek@vp.pl

    http://dhampirka19.bloog.pl/id,331020575,title,konkursy,index.html

    mam nadzieję, że ją dostanę :)

    OdpowiedzUsuń
  151. PO takiego cukieraska to i ja się chętnie ustawię :)

    OdpowiedzUsuń
  152. Prześliczna! W sam raz na wiosenne spacery z moją Sroczką Niebieskooczką.
    theex@toya.net.pl

    OdpowiedzUsuń
  153. i ja się wpisuje
    ebony.a@wp.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  154. torby które szyjesz zauroczyły mnie:) posłusznie staję w długaśnym ogonku, pozdrawiam i zapraszam na candy do siebie:)
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  155. Podpatrzyłam u Vivii nie mogłam się powstrzymać, by się zgłosić. Śliczna torebka!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  156. torebeczka w sam raz na wiosnę:)
    zapisuję się z ochotą:)
    pozdrawiam
    http://agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  157. Prześliczna romantyczna torebusia!!! Ustawiam się w kolejce :)
    Zapraszam na bloga: www.kreatywnapaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  158. Chyba jeszcze się nie zapisałam :) Choć chyba ni powinnam bo jeszcze nie pokazałam na blogu dawno wygranego u Ciebie pięknego etui ;/
    Ale nadejdzie ten dzień, że będę miała własny aparat, a nie pożyczony na pół godziny, czy godzinkę i nadrobię wszystkie zaległości :P

    Buziaki Agata

    OdpowiedzUsuń
  159. Super torba !
    Zgłaszam się. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  160. torba przepiekna- ciezarowka na wylocie ustawia sie grzecznie w kolejce :)

    www.koralikibeaty.blogspot.com

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  161. popiel i len - mój ulubiony kolor i materiał :) dlatego z przyjemnością zgłoszę się do zabawy :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  162. Och, dlaczego dopiero dziś tu trafiłam?! Niepocieszona spróbuję szczęścia i zostaję oczywiście na dłużej :)
    nina.blekitna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  163. Jest urocza i w sam raz na przywołanie wiosny więc staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  164. Torba jest fantastyczna,nie mogę przegapić takiej okazji:)Pozdrawiam i zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  165. obserwuje twój blog od dawna :)
    ja też sie ogarniam - tyle że z przeprowadzki na drugi koniec kraju :D

    bardzo bym chciała wygrać to twoje candy :D

    zapraszam również do siebie - mam szmatki do rozlosowania :P

    http://ce-la-faccio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  166. Powolnie zbieram się do stworzenia własnego bloga, ale mocno mnie motywujecie. Zgłaszam chęć wzięcia udziału w candy. katarzynek88@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  167. To i ja się zapisuję!!! Torba fantastyczna!
    i lubięjuż na facebooku
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  168. Prześliczna ! :))

    martusinka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  169. Jako początkujaca bloggerka zgłaszam się również. Przepiękna torba, bardzo przydzłaby mi się m. in. na akcesoria, których mam mnóstwo wychodząc z moim półrocznym synkiem na spacer.
    myszelka7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  170. kolejka po tą piękną torbę długa, ale mi kolejki nie stą strasznie więc się zapisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  171. Ustawiam się w kolejce. Śliczne Torebki robisz. Katarzyna.grzeszczyk@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  172. Nie mogę przejść obojętnie obok taaaakiego ślicznego cukierka:)
    Pozdrawiam serdecznie, info już umieściłam: KLIK TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  173. Ustawiam się w kolejce :)
    Piękna torba czeka na właścicielkę, może ja nią będę... :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  174. Bardzo bym chciała zostać jej właścicielką :) Nie pozostaje mi nic innego jak stanąć w tej dłuuugiej kolejce i liczyć na łut szczęścia. Pozdrawiam cieplutko i życzę niewyczerpującej się Veny :) /violka

    OdpowiedzUsuń
  175. Nie wiem czy to kolor sezonu, w każdym razie mi się bardzo podoba w zestawieniu z tym szarym :)
    Tak więc ustawiam się w długaśnym ogonku :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  176. Cudna ta torba:) Liczę na szczęście pomimo takiej ilości chętnych.
    Pozdrawiam serdecznie
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  177. nie mogę sobie odmówić - próbuję i ja! martulka13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  178. torba jest przeurocza, a kolory jakby specjalnie dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  179. Zgłaszam się ; )
    Torba cudna .
    Polubiłam Cię na facebook'u . Podaję też swój e-mail :
    kasia.kulesz98@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  180. wiosennie groszkowo zapisuję sie w kolejce po to cudeńko, może to do mnie szczęście się uśmiechnie szeroko szeroko :D
    mój adresiak martika1980@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  181. Piękna torebka !
    Oczywiście zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  182. Twoje torby są prześliczne. Obserwuję bloga od dawna. Chętne przygarnę taką torebusię;) pozdrawiam-kornik

    OdpowiedzUsuń
  183. po taką torebkę to i ja w kolejce się ustawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  184. ależ cudna,staję i ja , choć kolejka ogromna- żal by było nie spróbować- pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  185. No kolejeczka super dluga ale warto bo torbasuperasna a toreb nigdy za wiele!!!!
    betinka76@interia.pl
    a moze akurat do mnie sie szczescie usmiechnie

    OdpowiedzUsuń
  186. ale kolejka, cóż nie dziwne taka piękna torba do zdobycia:)
    chętnie się zapiszę:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  187. Bardzo fajna torba, chętnie taką przygarnę:) Banerek już wisi.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  188. Piękna torba! Zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  189. tu nie ma nadzieji na wygranie ale wszystkim zycze wygrania,tu potrzeba porcji szczescia,kto wie? pozdrawiam irena

    OdpowiedzUsuń
  190. Witaj!

    Torba jest prześliczna. Z ochotą zapisuję się do zabawy i czekam z niecierpliwością na rozstrzygnięcie Rozdawajki.

    Ponieważ swój blog prowadzę na Onecie nie mam możliwości dodania podlinkowanego zdjęcia w bocznej szplacie, ale link do Twojej zabawy zamieściłam w poście informacyjnym o candy.

    OdpowiedzUsuń
  191. Zgłaszam się, cudowna torba, gratuluje umiejętności - też chciałabym umiec taką uszyc :)
    galaxie500@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  192. marzena428@interia.eu

    piekna! :)

    OdpowiedzUsuń
  193. merylu2@interia.pl

    prześliczna.! :)

    OdpowiedzUsuń
  194. Super torba więc spróbuję :DDDDDDD
    banerek będzie na ANINKOWIE :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń