czwartek, 30 sierpnia 2012

Dla małej damy

Mam nadzieję, że Wy też polubiłyście moje lniane torby z kokardką. Ja przyznam się szczerze, że bardzo lubię je szyć i na pewno na wiosnę powrócę z nową kolekcją. A tymczasem dziś chciałam Wam pokazać ostatnią z tej serii. Torba jest lniana z różową kokardką, a w środku ma różowo-białą kratkę vichy. Nie byłoby w tym nic niezwykłego, gdyby nie jej rozmiar, czego może nie widać na zdjęciach, Torebka jest miniaturką tych wcześniej pokazywanych, gdyż została uszyta z myślą o małej dziewczynce. Teraz już nie tylko mama może być elegancka, ale jej córka też.



tak dla porównania z wersją damską

15 komentarzy:

  1. wersja mini jest śliczna i równie urokliwa co wersja midi :) A na zdjęciu dla porównania i tak nie widać różnicy. W przyszłym roku taką torbę od Ciebie to i ja kupię dla siebie. A co? Mi też się coś od życia należy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, i szara, mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten różowy ślicznie rozświetla smutną szarość:)
    pozdrawiam
    Emila

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja uwielbiam te Twoje lniane torby. Śliczny fason i kolorki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest zarówno miniaturka jak i wersja dla starszych dziewczynek:) Ilekroć podziwiam Twoje torebki obiecuję sobie że spróbuję uszyć taką, ale niestety na obiecankach zaczynam i kończę. Chyba tak na serio mam stracha czy dam radę. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słitaśna - chciałabym być tą małą dziewczynką... ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczna:)moje ulubione połączenie szrego i różu....

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna, taka malutka! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam bardzo. Muszę przyznać, że zawsze zastanawia mnie określenie koloru torby jako szarego bo mi się wydawało, że to raczej ciemny beż/brąz. Może czas się przestawić na szarość :) W każdym razie bardzo się cieszę, że aż tyle miłych komentarzy zebrała wersja mini.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł, żeby nasze córeczki też były słodkimi elegantkami. Ta mała torebka z kokardka na żywo musi wyglądać przepięknie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna! Kokardka dodaje mnóstwo uroku :)

    OdpowiedzUsuń