środa, 31 października 2012

Na niebiesko

Dobrze się złożyło, ze na niebiesko-granatowy post były aż dwa tygodnie, ponieważ zadanie okazało się wcale nie łatwe. Trudno wymyślić coś jesiennego i to jeszcze w takich kolorach. Myślałam, myślałam i wymyśliłam. Mój dzisiejszy niebieski zestaw jest bardziej kuchenny niż jesienny. Jednak stwierdziłam, że to właśnie w kuchni spędzam najwięcej czasu w jesienno-zimowe dni albo coś gotując albo piekąc albo po prostu przy kuchennym stole z laptopem lub z książką popijając ciepłą herbatkę. Stąd też dziś fragmenty głównie kuchenne choć jest też coś mojej produkcji.


12 komentarzy:

  1. śliczne niebieskości :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tu cudnie bo niebiesko!!! To moj ulubiony kolor dlatego tez musialam a raczej chcialam zostawic komentarz:) pozdrawia niebiesko Niebieska Yolcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi się zachciało herbatki w niebieskim kubku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że zarówno herbatka jak i kawa smakuje bardzo dobrze w takim niebieskim kubku :)

      Usuń
  4. sliczny kolaż, Twoje pantofelki podobaja mi się najbardizej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, jak widać pantofelki mam w każdym kolorze, więc idealnie pasują do każdego zestawienia :)

      Usuń
  5. bardzo mi pasuje Twoja kuchnia i Notes ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Maryś, muszę Ci przyznać, że ja tez dobrze się czuję w takiej błękitnej rustykalnej kuchni, może kiedyś pokaże ją w całości :)

      Usuń