wtorek, 21 maja 2013

Muffinki na deszcz

Pogoda za oknem na razie wygląda przerażająco, przynajmniej u mnie. Niebo jest tak ciemne, że zaraz z pewnością lunie deszcz. I właśnie na taką pogodę idealnie będzie pasować moja kolejna torba, oczywiście ceratowa :) Po raz kolejny zamierzam Was przekonywać, że to świetny wynalazek taka cerata a i estetycznie bardzo dobrze sobie radzi. Ostatnia moja ceratowa torba zyskała wiele pozytywnych opinii, więc bardzo jestem ciekawa czy i ten model Wam się spodoba. Całość jest dosyć odważna, ale mam nadzieję, że znajdzie się jakiś "ciasteczkowy potwór" chętny pokazać się z taką torbą na ulicy :)



3 komentarze:

  1. Piękna torba. Często Cię podglądam i nie mogę się nadziwić perfekcji wykonania Twoich tworów.

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! I jak starannie wykończona. Marzenie :)

    OdpowiedzUsuń