środa, 10 lipca 2013

Kiermasz i dwie nowe torby

Tak jak obiecywałam chciałabym Wam pokazać kiermaszowe zdjęcia. Całość bardzo fajnie się udała, a dzięki zaradności mojego Męża miałam super stanowisko w centralnym punkcie :-) Udało mi się rozłożyć ze wszystkimi rzeczami tuż przed wejściem do Domu Polonii na Krakowskim Przedmieściu, dzięki czemu wszyscy, którzy przechodzili zwabienie mnogością kolorów chociaż na chwilę się zatrzymywali i oglądali moje produkty. Niektórzy nawet przystawali na dłużej, pytali i kupowali. Pogoda dopisała, co przełożyło się na spieczenie ramion. Ogólnie moje wrażenie są jak najbardziej pozytywne i myślę, że wrócę jeszcze na Urzeczenie. A tymczasem chciałam Wam pokazać dwie kolejne torby, które uszyłam z myślą o kiermaszu. Jedna niebieska, druga jest czerwona, ale obie w kwiatki, paski, groszki i kratkę :)





7 komentarzy:

  1. cudne torby i fajnie ,że wysztko się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne torby , a stoisko fajnie się prezentuje , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stanowisko na kiermaszu !
    mam nadzieję, że warto było :)

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że podobają Wam się moje torby i stanowisko, na którym je prezentowałam.
    Pani Motylkowa- oj tak warto było :)

    OdpowiedzUsuń