niedziela, 14 grudnia 2014

Pół roku już za mną

Witajcie, dokładnie dziś mija pół roku odkąd jestem obecna ze swoimi pomysłami w przestrzeni miejskiej. Musze przyznać, że to naprawdę świetny czas i niczego nie żałuję. Dużo się przez te kilka miesięcy zdarzyło, spotkałam wiele ciekawych osób, uszyłam mnóstwo nowych rzeczy. Dla mnie to także czas nieustannego rozwijania się i dążenia do perfekcji. Poza tym dzięki temu, że mam swój własny sklep i pracownię, ciągle szukam nowych rzeczy, żeby klienci mogli być wciąż zaskakiwani. Dzięki temu, że mam swoją własną przestrzeń mogę także, a nawet muszę, dbać o wystawę, która zachęci klientów do zajrzenia do mnie. Dziś chciałabym się z Wami podzielić jak to wyglądało u mnie od początku. Przyznaję, że przygotowywanie wystawy to dla mnie jeden z ulubionych elementów mojej działalności. Jak na razie pomysłów mi nie brakuje i mam nadzieję, że tak już zostanie :)

 czerwiec

 lipiec

 sierpień/wrzesień

 październik

 listopad

grudzień

Jeśli jesteście chętnie zobaczyć jak to wygląda w rzeczywistości zapraszam na ul. Solec 30 w Warszawie, a jeśli nie możecie zajrzeć do mnie osobiście to zapraszam do mojego sklepu internetowego www.bycitworzyc.pl

24 komentarze:

  1. Piękne wystawy :)

    Życzę wielu nowych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam i zachwycam się już od dawna wystawami, pracami, sklepem, wszystkim :)) Gratuluję odwagi pokazania się w realnym świecie, utrzymania i dalszego zapału do pracy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Żałuję, że nie mogę Cię odwiedzić! Wszystkie pomysły na wystawy wyglądają bardzo zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pomysłów na wystawy :) Każda zachwyca!
    BUZIAK :* i samych dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe-obok takiego sklepu nie Da się przejść obojętnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. I co tam ze sklepikiem? Co u Ciebie. Odezwij się czasem ... :-). Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym zobaczyła taką wystawę, musiałabym wpaść... Nieźle zanęcasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. f8d184dd418991e79358f70aa0d29a02
    website kurma
    numara onay
    sms onay

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you for your explanation, very good content. 67bbbdeb09c78685408dc9b34d4720dc
    define dedektörü

    OdpowiedzUsuń