sobota, 29 czerwca 2013

Kolorowo kopertówkowo

Moje długie wakacje wreszcie się rozpoczęły. Na reszcie mam czas na błogie lenistwo, ale oczywiście nie zapominam o szyciu. Co więcej zamierzam wykorzystać maksymalnie każdą wolna chwilę i zrealizować wszystkie moje twórcze pomysły. Ostatnie dni były bardzo intensywne, wypełnione różnymi wydarzeniami. Za mną targi modowe na warszawskiej Pradze. Poza moimi torbami i kapciami, można się było zaopatrzyć w oryginalne kreacje vintage. Kilka zdjęć z imprezy, z naszego stanowiska, możecie zobaczyć tutaj. Poza targami moje ostatnie szyciowe zmagania krążą ciągle wokół kopertówek. Trochę ich już wyprodukowałam, ale sprawia mi to ogromną radość. Jak już zapewne wiecie największą przyjemność mam w zabawach kolorami i dobieraniu co z czym połączyć. Chciałam Wam pokazać mały fragment tego, co ostatnio uszyłam.






6 komentarzy:

  1. Wszystkie te kopertówki są śliczne,ale jakbym miała wybrać,to ostatnia jest naj,naj.....jak dla mnie oczywiście!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z tego powodu lubię eksperymentować z kolorami, tak, żeby każdy znalazł coś co mu się spodoba. Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  2. Matko są rewelacyjne!!! Wspaniałego leniuchowania zatem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i za pierwsze i za drugie :)

      Usuń
  3. Wszystkie są piękne!
    Moja faworytka turkusowa, kocham ten kolor!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, przyznam szczerze, że mi też ten turkus się spodobał. Pozdrawiam :)

      Usuń