piątek, 11 października 2013

Przegląd kapci

Ostatnio dni zrobiły się nieco chłodniejsze co oznacza, że czas przywdziać cieplejsze rzeczy. W ślad za ciepłymi rzeczami chętniej też myślimy o ciepłych kapciach stąd moje ostatnie dni pracy zdominowały właśnie kapcie. Dziś chciałam Wam pokazać moje ostatnio uszyte buciki wszystkie cieplutkie i mięciutkie. Wśród kapciuchów dwie pary zasługują na szczególną uwagę. Pierwsze to kapcie uszyte z tkaniny Cath Kidston, jak już wiecie wzornictwo tej marki urzeka mnie nieustannie. Dlatego właśnie kapcie uszyłam bardzo egoistycznie dla siebie, żebym też mogła się cieszyć ciepłymi butkami w chłodne dni. Całość jest bardzo pastelowa i kwiatowa. Druga para to szare groszkowe kapcie. To co jest w nich szczególnego to kwiatek ręcznie robiony na szydełku przez moją Bratową, która postanowiła ubogacić swoimi talentami moje rzeczy. Zobaczymy co wyjdzie z naszej współpracy. Mam nadzieję, że kapcie z kwiatkiem się spodobają i na stałe wejdą do mojej kolekcji.
Życzę wszystkim udanego weekendu, a ja wracam do pracy. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie!



7 komentarzy:

  1. Niezmiennie podobają mi się grochy na Twoich kapciuszkach, ale te pierwsze są rewelacyjne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja, wszystkie mi się podobają, choć te z różyczkami robią największe wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze kapciuszki, nie mogę się zdecydować, które bardziej mi sie podobają czy te kwieciste czy te groszkowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Te w róże są urocze:) Ale mam problem, które wybrac? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapciuchy są cudne! Trudno się zdecydować, które ładniejsze!

    OdpowiedzUsuń