wtorek, 16 marca 2010

Na dobry początek

Zawsze marzyło mi się moje własne miejsce, mój własny zakątek, gdzie będę mogła dzielić się swoimi pomysłami i tym co z nich wychodzi w rzeczywistości. Od dłuższego czasu szyję, szyję i jeszcze raz szyję. A gdy nie szyję, myślę co by tu jeszcze ciekawego zmajstrować, wydziergać.

Pomyślałam, że czas skończyć z "twórczością do szuflady" i podzielić się moją pasją. Ponoć najtrudniejszy jest pierwszy krok, a dalej już jakoś samo pójdzie. Mam nadzieję, że teraz moje pomysły będą szybciej przybierały realne kształty i przestaną być tylko pomysłami, a staną się zrealizowanymi projektami. Życzcie mi szczęścia a czas pokaże co z tego wyjdzie. Witajcie na moim blogu :) Wreszcie zaczynamy!!!

1 komentarz:

  1. W końcu!!! Od dawna oczekiwana przestrzeń oglądu i jak mniemam możliwość rezerwacji wytworów Medżika:) Początek jak dla mnie obiecujący, więc powodzenia:)

    Cichy wielbiciel:)

    OdpowiedzUsuń