czwartek, 3 czerwca 2010

Truskawkowa torba z truskawką :)

Co ciekawego można robić kiedy deszcz leje, grzmi i błyska ? Oczywiście szyć, szyć i jeszcze raz szyć. To najlepsze zajęcie na taką pogodę. W ten sposób powstała dziś moja wymarzona truskawkowa torba.


 Zacznijmy od początku ...
O torbie w truskawki marzyłam już od dawna, ale okazało się, że nie jest łatwo znaleźć truskawkowy materiał. Jak wielka była moja radość gdy go wreszcie wypatrzyłam o tu u Petite Juliette. Dalej już tylko trzeba było poczekać na przesyłkę, która wkrótce nadeszła.

wymarzony materiał w truskawki na samym dole paczuszki

Potem już poszło zupełnie łatwo. Pomysł na torebkę siedział od dawna w mojej głowie, więc należało się zabrać do jego realizacji. Ogólnie torebka miała być prosta, z bambusowymi rączkami, zapinana na magnes. Tak też się stało. 
Oczywiście ciągle było mi mało truskawek, więc postanowiłam uszyć taką "tildową" truskaweczkę w moją ulubioną drobniutką kratkę vichy. Truskawka wykończona zielonymi listkami i czarnymi pestkami. 


Tak właśnie powstała moja super truskawkowa torebka. Już nie mogę się doczekać kiedy wyruszy ze mną na podbój świata ;) Ma wszystko co uwielbiam tzn. truskawki, kolor czerwony w postaci podszewki i kratkę vichy. Może tylko jakiś groszków brakuje, ale myślę, że znajdą się w środku torebki, np. na saszetce lub innych akcesoriach :)
Czy Wy też tak bardzo jak ja lubicie truskawki  ?
Życzę więc truskawkowych snów!

5 komentarzy:

  1. Torba wyszła cudowna- pierwszy raz widzę dzieło wykonane przez inne ręce z "moich" szmatek.Bardzo się cieszę, że spełniłam Twoje marzenie o truskawkowej tkaninie.
    Buziaki
    Petite Juliette

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna torebka, a o truskawce już nie wspomnę:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torba! I jaka na czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podobała ta torba i pomyslalam że może zainteresuje Cię taki link znaleziony przypadkiem
    http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1127797648
    to też truskawki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jest zachwycająca,z taka torebka nic tylko ruszać na podbój lata

    OdpowiedzUsuń