niedziela, 8 sierpnia 2010

Nowe kratki vichy i groszki

Po super udanym wyjeździe jestem z powrotem, wypoczęta, uśmiechnięta i gotowa do pracy :) Bardzo dziękuję za wszystkie miłe i budujące słowa zamieszczane w komentarzach, nawet nie wiecie jak bardzo motywująco one na mnie działają.
Dziś chciałam Wam pokazać obiecane nowe materiały, które przyjechały do mnie z Francji. Wśród nich oczywiście kratka vichy w nowych kolorach. Jest także super materiał patchworkowy oraz w kwiatuszki, który chyba wykorzystam do uszycia podszewki mojego wiklinowego kosza. Jak tylko coś powstanie to na pewno się tym z Wami podzielę.

A oto i one: 

Czyż nie są piękne?

Oprócz materiałów koniecznie muszę się pochwalić moim ostatnim znaleziskiem, które przywiozłam z wyjazdu, a jest to kubek czerwony w białe groszki! Jestem nim absolutnie oczarowana. Niestety kubek był tylko jeden jedyny, ale dobre i to :) Oczywiście znalazł on już swoje miejsce w naszym kredensie i w dodatku na samym przodzie, tak aby go wszyscy mogli podziwiać ;)


a tu nasza Milka (zwana potocznie Milusiem) dzielnie pilnuje mojego nowego znaleziska :)


Pozdrawiam Was bardzo serdecznie!

6 komentarzy:

  1. Tkaniny bardzo ladne!To chyba cenne zdobycze skoro az z Francji do Ciebie przyjechaly! A kubek tez bardzo urokliwy z tym ze on jest w biale a nie czerwone groszki ;)Ale zdecydowanie to kolor czerwony jest bardziej dominujacy! :)
    Pozdrawiam serdecznie i zycze owocnej pracy :)
    marta

    OdpowiedzUsuń
  2. cenna uwaga z tymi groszkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne materiały, a ostatnie zdjęcie FANTASTYCZNE ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj dawno mnie nie bylo:) Kapciszonki sliczne, z rozami the best:) i kredens boski, kropki w nim trzymasz:))))
    Ach ciekawa jestem co stworzysz z materialow:) szczegolnie z kwiatuszkowego i tego pod nim.
    Masz mnie w swojej liscie blogow, zmien prosze na ten adres: http://ourhomemadehome.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj z powrotem!
    Bardzo ładne materiały, ciekawe co z nich zrobisz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kubeczki więc i ten wg mnie jest uroczy, taki biedronkowy :) I zdjęcie z kotkiem świetne.

    OdpowiedzUsuń