sobota, 18 września 2010

Zabawa w kolory

Dziś będzie trochę domowo-kuchniowo. Nie wiem czy Wy też tak macie, ale ja bardzo lubię patrzeć na niektóre połączenia kolorów i zachwycają mnie one gdziekolwiek je zobaczę. Tak jest między innymi z połączeniem koloru zielonego i czerwonego. Ogólnie dla mnie to takie trochę świąteczne kolory, ale wydanie, które chcę Wam dziś zaprezentować wcale mi się świątecznie nie kojarzy. Postanowiłam nastrajać się pozytywnie ustawiając zieloną doniczkę z miętą obok moich pojemników na kawę, herbatę i cukier w kolorach czerwonych. Poza pozytywnym nastrojem taka zieleń ma być trochę na przedłużenie lata. A wygląda to tak:


Nie wiem co Wy o tym myślicie, ale dla mnie to jest świetne połączenie takie energetyzujące i energetyczne :)
Jak widzicie moje mieszkanie ogarniają groszki w każdej postaci. Muszę Wam przyznać, że jest ich coraz więcej i chwilami obawiam się czy to już nie jest jakaś groszkowa choroba ? Może kiedyś mi się uda zebrać całą groszkową kolekcję razem i Wam ją pokazać. A tymczasem nowa czerwona groszkowa puszka na cukier.


Tym optymistycznym akcentem kończę życząc Wam miłej słonecznej soboty i zabieram się wreszcie do pracy, bo sporo szycia na mnie czeka :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne połączenie :) a mięta z chowu ;) własnego, czy kupna?? Chciałam sobie jakieś ziółka posadzić (kupne zdechły), ale niestety kiepsko z odpowiednim miejscem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zabawa w kolory. Trzymaj tak dalej.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to razem wygląda, ja też uwielbiam połączenie zieleni z czerwonym

    OdpowiedzUsuń
  4. Super:) u mnie podobne kolorki!

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna puszka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wygranych cukierków w moim candy :)
    Hafija

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, slicznie to wyglada...mam pytanie gdzie kupilas te pojemniki bo sa boskie?

    OdpowiedzUsuń