sobota, 15 maja 2010

Sztruksowo kolorowo

W przerwie między szyciem toreb, woreczków i kapciuszków, postanowiłam podzielić się z Wami moimi nowymi torbami. Torby są dwie, uszyte z kolorowego sztruksu. Obie są na długim pasku, do noszenia przez ramię albo na ramieniu, jak kto woli. Co do wielkości to spokojnie pomieszczą dobrą książkę, portfel, kalendarz i inne drobniejsze niezbędności. W środku jedna komora a na wierzchu jedna mniejsza kieszonka. Całość zapinana na magnes duży i mocny :)
Co do podszewki to nowości nie będzie tzn. znowu te kwiatki. Przykro mi nic na to nie poradzę, to silniejsze ode mnie. W fioletowej torbie dominuje wiosenna łąka, a w turkusowo-morskiej błękitne większe bliżej nieokreślone kwiaty. Co do toreb to chyba tyle, tak więc oglądajcie.



proszę się nie pchać, pojedynczo proszę, najpierw fioletowa :)



 a teraz kolej na turkusowo-morską

wkrótce do kompletu będzie różowa malinowa i też sztruksowa.














Wracając do myśli rozpoczętej w poprzednim poście to już mogę Wam wyznać, że szykuję się na święto Saskiej Kępy, które odbędzie się 22.05 czyli już w przyszłą sobotę. Podczas tego święta będę miała przyjemność zaprosić Was do obejrzenia mojej twórczości i w razie chęci, do nabycia czegoś. A szykuję, mam nadzieję same ładne rzeczy. Niektóre będziecie mogli zobaczyć jeszcze w tym tygodniu u mnie. Na resztę zapraszam w sobotę na Saską Kępę od godz. 14 do 22. Torebki powyżej też oczywiście się pojawią.
Dla wszystkich chętnych i dla tych niechętnych też, szukajcie w sobotę stanowiska BE VINTAGE. Poza moimi wyrobami będziecie mogli także znaleźć modę w stylu retro. Jak wszystko się uda to naprawdę może być ciekawie. Zapraszam serdecznie!!!
Ja tymczasem wracam od szycia a Wam życzę udanej, mimo deszczu, soboty :-)

3 komentarze:

  1. Bardzo fajne:) przypominają czasy licealne - pamiętam, że wtedy była na nie moda. Kolor malinowy brzmi zachęcająco.
    Gratuluję stoiska no i oczywiście do zobaczenia na Saskiej Kępie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czym by była prawdziwa torba bez ładnej podszewki ? Odpowiedź: Zwykłą torbą ,ale jeżeli jest z prawdziwą podszewką w kwiatki to już co innego...
    PS. Mi nie znudziły się kwiatowe motywy =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się stawię na Saskiej Kępie oczywiście:)
    Jestem pewna,że chętnych na te małe cuda będzie wielu:)

    OdpowiedzUsuń