sobota, 23 lipca 2011

Lawendowe pole

Z cyklu: "torebki z bambusowymi uchwytami" prezentuję dziś kolejną pozycję- lawendową torbę. Torba uszyta na bazie tego samego schematu co dwie torby z poprzedniego wpisu. Tym razem warstwa wierzchnia uszyta z ciemno fioletowego materiału ozdobiona lawendowym wzorem. W środku podszewka w fioletową, jak ja to nazywam "wiejską", kratkę. 



Tymczasem wyjazd wakacyjny coraz bliżej. Powoli czas zacząć pakowanie i pomyśleć o tym co będzie potrzebne bo prawie trzy tygodnie pod namiotem, przy czym prawie każdy dzień na innym kempingu trzeba, wbrew pozorom, dobrze zaplanować. Oczywiście odrobina spontaniczności zawsze musi być ;) Mimo wyjazdu, zamierzam wykorzystać na szycie te najbliższe dni i zaczynam już od teraz, a efekty postaram się Wam przedstawić już wkrótce :)
pozdrawiam Was serdecznie i przypominam o zapisywaniu się na moje słodkości.

6 komentarzy:

  1. śliczna torba :)
    mam dwa pytanka:
    - gdzie zaopatrujesz się w takie fajne uchwyty do toreb i ile one orientacyjnie kosztują?
    - czy wzór na torebkę sama wymyślałaś czy miałaś już gotowy? i czy ewentualnie mogłabyś się podzielić wykrojem?
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Jagna

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten material!!Moja mama jest zakochana w lawendzie, wygrzebala go chyba kiedys w Leroy Merlin i ma z niego zaslonki w kuchni i patchworkowy bieznik na stol w jadalni!Ale musze przyznac ze te bukieciki lawendy sa tak urokliwe ze jak widac znajduja wiele roznych zastosowan!SLiczna jest ta torba!Pozdrawiam i lece sprobowac tych cukierasow!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna torba, a w szczególności podoba mi się wnętrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ponieważ jestem szczerą osobą to muszę napisać, że ta torba nie jest w moim guście. Nie podoba mi się... Ale pomysł an bambusowe rączki bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super torba. okrągłe rączki super pasują.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super te Twoje torby i coraz bardziej przekonuję się do tych bambusowych rączek;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń