wtorek, 19 lipca 2011

A może bambusowe rączki?

Taki pytanie powstało w mojej głowie zanim wyprodukowałam te oto dwie torby. Jako, że wcześniej powstała już torba z bambusowymi okrągłymi rączkami (mogliście ją zobaczyć tutaj), które w mojej ocenie zdały egzamin wygody i praktyczności, postanowiłam do nich powrócić. Dziś dwa egzemplarze wykonane w tym samym fasonie, ale w innej kolorystyce. Pierwsza torba jest w spokojnych odcieniach beżu, w środku z beżową podszewką i kieszonką w kratkę. Druga zaś w energetycznym pomarańczowym kolorze, który połączyłam z fioletową podszewką i pomarańczową kieszonką. I do tego oczywiście są tytułowe bambusowe rączki. Co sądzicie o takich uchwytach? Czy w Waszej ocenie nadawałyby się do noszenia na co dzień? Musze zaznaczyć, że torba z takimi uchwytami nadaje się zarówno do noszenia na ramieniu, jak i w ręku.




Z tej serii powstała jeszcze fioletowa torba z lawendą, którą być może pokażę w następnym poście lub w jeszcze następnym, żeby Wam zrobić krótka przerwę :) Na pewno spodziewajcie się dużej ilości toreb, bo ostatnio zaszalałam. W końcu muszę dużo rzeczy przygotować, ponieważ wkrótce wyjeżdżam na dłuuuugie wakacje :)

6 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba, szczególnie ta beżowa :) Naprawdę piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I znowu cudne kropeczki:)Super torby:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne i...wydawałoby się łatwe w wykonaniu torebeczki. Ale to się tylko tak wydaje...Piękne są :)
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tymi rączkami, bardzo mi się podobają!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi również baaaardzo podoba się beżowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi sie podobają uchwyty ,torebki super ,szczególnie beżowa :)

    OdpowiedzUsuń