piątek, 15 lipca 2011

Pozostając w morskim klimacie...

uszyłam taką oto torbę. Torba jest w granatowe pasy, czego może nie widać na zdjęciach. W środku jest granatowo-biała kratka oraz kieszonki w różowym-fuksjowym kolorze. To takie moje ostatnie odkrycie połączenie granatu i różu, muszę przyznać, że bardzo mi się spodobały te dwa kolory razem. Jeszcze jedną nową rzeczą są uchwyty torby. Znacie już uchwyty ze sznurka, ale tym razem są to sznurki-warkocze. Przyznam szczerze i nieskromnie, że bardzo jestem zadowolona z tej torby. A Wy co o niej myślicie ?



14 komentarzy:

  1. łał ! i tyle w temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha :D Właśnie dzisiaj myślałam o uchwytach-warkoczach! Bardzo letnia torba, taka plażowa, w stylu marynarskim :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudna :)
    http://kacik-decoupage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna torba :)róż i granat super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Wam dziękuję za tyle miłych słów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie, nigdy dosc klimatow morskich - moge takie torby nosic nawet zimą :) Uchwyty super!

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjnie pasują te plecione uchwyty

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam marynarskie klimaty a zwlaszcza sznurki :)fajna torebka

    OdpowiedzUsuń
  9. Co myślimy? Super! I kolorystyka, i fason, i wykonanie. A zdradzisz jak i z czego wykonać takie uchwyty?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się bardzo, że spodobała Wam się torba z nowymi uchwytami :)

    Dendrobium-nic prostszego jak pozwijać lub pozaplatać zwykły bawełniany sznurek :) Najprostsze rozwiązania są często najbardziej skuteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba połączenie tych kolorów no, a poza tym piękna torba :)

    OdpowiedzUsuń