wtorek, 12 lipca 2011

Wakacyjne candy!

Wreszcie zapowiadane przeze mnie candy. Jak obiecałam będzie wakacyjno-morskie. Mam nadzieję, że Wam się choć trochę spodoba to, czym chciałabym Was obdarować. Jak zwykle przy okazji prezentów dziękuję z całego serca, że mnie odwiedzacie czasem coś napiszecie. Dzięki Wam chce mi się więcej robić, więcej wymyślać i muszę przyznać, że bardzo polubiłam ten nasz mały blogowy światek. Tak więc czas na prezenty:

uszyłam specjalnie z tej okazji morski zestaw składający się z:

1) rybki w niebieska kratkę vichy do zawieszenia

2) kosmetyczki z małą żaglówką do przechowywania różnych różności

Kto chciałby zostać przez mnie obdarowany tym zestawem tradycyjnie powinien zostawić komentarz pod tym wpisem, zamieścić podlinkowane zdjęcie u siebie na blogu (ewentualnie jeśli ktoś nie posiada bloga, a bardzo chciałby się przyłączyć do zabawy, musi koniecznie zostawić maila, abym w razie wygranej mogła się skontaktować), czekać cierpliwie aż do 19 sierpnia, kiedy to nastąpi uroczyste losowanie :)
Zapraszam serdecznie!

61 komentarzy:

  1. sie ustawiam w kolejce
    moze tym razem los sie do mnie usmeichnie
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chętnie stanę się właścicielką morskiego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oprzeć się takim słodkościom byłoby ponad moje siły ;))) Piszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To i mnie zabraknąć nie może :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Medżik, nie będę brała udziału w Twoim candy, ale muszę to napisać: śliczny zestaw.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja się ustawiam choć nadzieja nikła ale zestaw piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oprę się takim cukieraskom:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się koniecznie :) bardzo lubię morskie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej!jestem tu po raz pierwszy i podziwiam Twoje cuda...torby kapciuszki...cudne rzeczy robisz!Tak więc staje do kolejeczki:)I pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Marynarski styl chętnie się wpisuje bo zajmie mi to tylko parę chwil.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  12. dołączam do zabawy. już mam pomysł na przeznaczenie dla żaglówkowej kosmetyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczności, mam nadzieję...że... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodziutkie candy z przyjemnością się przyłącze do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te cudeńka bardzo pasowałyby do klimatu mojego domu - ustawiam się, a Autorkę gorąco pozrawiam.
    Lucyna
    klmw@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuję się i czekam cierpliwie na losowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja to chcę wygrać koniecznie!!!! plisssssss.ale śliczności :*

    OdpowiedzUsuń
  18. ustawiam się w kolejce - śliczneeeeee

    OdpowiedzUsuń
  19. nieśmiało - staję w kolejce :) Pozdrawiam cieplutko z Miejsca Sympatycznych Klimatów - a tam też CANDY! Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapisuję się :D
    quitemax@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem z pod znaku ryb i chetnie zaopiekuje sie ta rybka :) Czekam na losowanie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Slicznosci stworzylas! U nas tez niedluo bedzie pokaz wakacyjnych prezentow, ktore uszylysmy. Zdradze ze motyw zaglowki jest chyba dosc modny w tym roku!Zapraszamy na odwiedziwy po tym pelnym wyzwan urlopie :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham morze a Twoje prace są ekstra to się dopisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  24. z przyjemnością się dopisuję po te śliczności i zapraszam Ciebie na moje cukierki :))

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się po te śliczności.:)
    justa95_1995@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się ! :)
    kate7@buziaczek.pl

    info o konkursie wraz ze zdjeciem oraz polecany blog znajdziesz na www.zycie-kate.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. To ja też chcę:)pozdrawiam i ustawiam się w kolejce:)
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też chciałabym mieć coś takiego u siebie...a te twoje torby,po prostu cudo!ponosiłoby się taką,oj ponosiło;)
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Dołączam się do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja się zapisuję
    madzik@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczności :) ustawiam się w kolejce i czekam niezbyt cierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja tez sie zapisuje :o)

    kamila.aniolek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. zapisze sie chetnie
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne :) z miłą chęcią przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podoba mi się ten zestawik! Jest super!

    OdpowiedzUsuń
  37. Chętnie przygarnę ten wakacyjny zestawik :).
    Będzie jak znalazł na wakacje nad morzem :).

    OdpowiedzUsuń
  38. Kto nie kocha morskich klimatów?? Na pewno nie ja :)

    Bardzo proszę o wpisanie mnie na listę chętnych na te morskie skarby.

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ojej jaki słodki a właściwie powinnam powiedzieć słony zestawik. A zresztą nie ważne jak smakuje, ważne że nie można od niego oderwać oka.Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne candy :)
    Chętnie się zapisuję :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. ustawiam się grzecznie w kolejce :)
    i zapraszam na moje candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. nie można się oprzeć takim cukieraskom
    Marzena
    marzenacegielka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Ustawiam się w kolejce;)Konkurs zalinkowany na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  44. obserwuję jako pauli.a
    mój mail: pauli.a@g.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. moze i ja sie zalapie.... malgorzatariebandt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Hi dear! What a lovely blog and a cute candy! Lovely taste! Your handmades are so delicate! Looooved! I've posted your candy on my sidebar at "sorteios/candies", by date! Thanks so much for sharing this sweet candy with us! God bless! :D
    Mahrian
    Follower's name: Wishmade

    OdpowiedzUsuń
  47. nad morzem nie byłam w tym roku:( więc jakby fantastycznie było mieć chociaż namiastkę morza!cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  48. ZAPISUJĘ SIĘ:)
    skoro morze, to może........;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. i ja jestem chętna na te morskie wspaniałości :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. hello
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się.
    Obserwuję twojego bloga jako: Sleepin_beauty
    Link do inf. o rozdaniu: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/p/rozdania.html

    +naprawdę świetny morski klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. I ja tez sie zglaszam :-) Dziekuje za takie piekne Candy!

    moj blog: vjahodovce.blogspot.com

    Zycze milego dnia, Jolana

    OdpowiedzUsuń
  54. zgłaszam się i ja :)
    informacja o candy: http://brazowookadziewczyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. To jeszcze ja, śliczne wyroby :)
    splatane-sluchawki@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. me 2, me 2! `ostatecznie jedną:)

    pozdrawiam
    tukafka

    OdpowiedzUsuń
  57. ja tez się zgłaszam :) uff jeszcze zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń