niedziela, 17 lipca 2011

"Bądź gotowy dziś do drogi " ...

czyli o czym nie należy zapomnieć szykując się w podróż. Dzisiejszy wpis poświęcam rzeczy, bez której chyba każdy, a my kobiety z pewnością, nie wyobraża sobie wyjazdu to znaczy kosmetyczka z zawartością. Tak się właśnie składa, że ja uszyłam komplet idealny (ja przynajmniej taki zestaw preferuję) na wyjazdy czyli duża i mała kosmetyczka. Obie zostały uszyte z ceraty, która dawno temu przybyła do mnie z Londynu, a o której już Wam pisałam. Jak widać tkanina musiała sporo dojrzewać, ale w końcu się udało i powstały planowane saszetki. Nie powiem, ale łatwo nie było z tą ceratką, zwijała się, przyklejała do maszyny i ogólnie była to raczej mozolna praca. W środku obie kosmetyczki mają materiałową podszewkę, a większa posiada dodatkowo usztywnienie, bo tkanina okazała się dosyć miękka i nie chciała trzymać kształtu. A wygląda to tak:

 



Jak widać nie tylko z szyciem kosmetyczek było ciężko, ale także ze zrobieniem im zdjęć, ponieważ światło straszliwie się od nich odbija, więc wybaczcie mi te niedociągnięcia. W przygotowaniu wersja niebieska.
I to by było na tyle. Przypominam jeszcze i zapraszam serdecznie na moje candy. Pozdrawiam Was wszystkich, drodzy  "zaglądacze", bardzo serdecznie!

7 komentarzy:

  1. Taki materiał jest mega praktyczny! Ja szyjąc z ceratek używam albo stopki plastikowej albo podkladam pod metalowa kawałek papieru, to troszke redukuje slizganie sie po materiale i wtedy ciut latwiej sie szyje, bo cerata nie klei sie wtedy do stopki. W takich kosmetyczkach dobrze tez przewozic dokumenty - gdyby nie cerata, ktora wszylam w kosmetyczke mojej mamy, jej paszport na ostatnich wakacjach bylby kompletnie zalany woda. Super komplecik!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyszły. ja również preferuję podobny zestaw wyjazdowy - zawsze się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz bardziej podobają mi się grochy! :D Zaczęłam zastanawiać się, czy to nie przypadkiem pod wpływem Twojego bloga...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie prezentują się te grochy :)
    Zestawik wygląda pięknie. W sam raz na wakacyjne wypady :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie grochowe torby i kosmetyczki są boskie:) ja właśnie wyjeżdżam i się zastanawiam co i jak spakować:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. eee fajnie to wyszło. Opłacało się namęczyć dla takiego efektu.
    Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń