wtorek, 12 sierpnia 2014

Torby z drewnianymi rączkami

Ostatnio napisałam, że pokaże Wam choć część tego, co powstaje w mojej pracowni, a muszę przyznać, że praca wre. To właśnie był też między innymi jeden z aspektów, dlaczego chciałam mieć pracownię z dala od domu. Po prostu kiedy pracuje się w domu, to trudno nie zrobić w między czasie prania, obiadu czy nie posprzątać. A teraz wychodzę rano i kiedy już dotrę do pracowni to zabieram się do szycia i zdecydowanie lepiej wykorzystuję czas. W związku z tym codziennie powstaje coś nowego. Ponadto bardzo miłą rzeczą jest kiedy przychodzą klientki i razem wymyślamy torbę stworzoną dla konkretnej osoby. Tak właśnie powstały torby, które chcę Wam dziś pokazać. Ich cecha wspólna to drewniane rączki, które jak widać cieszą się dosyć dużym zainteresowaniem. Przyznam szczerze, że nie spodziewałam się, że aż tyle osób się na nie skusi, bo wydawało mi się, że wszyscy lubią nosić torbę wyłącznie na ramieniu, a tu proszę jakie zaskoczenie :) A Wam która najbardziej się podoba?

18 komentarzy:

  1. Piękne! Mi chyba najbardziej podoba się szara i ta pod nią :) Pyszne kolory:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Ta pierwsza- kremowa z czerwonymi kwiatami jest po prostu cudna!!!!
    I zgadza się, że poza domem kobieta zrobi dużo więcej. W domu zawsze jest coś pilnego do zrobienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne są wszystkie, ale w mój gust trafia najbardziej ta pierwsza:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale...........ceny uważam przesada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mojej pracowni i z chęcią opowiem osobiście jak pracochłonny i czasochłonny jest proces tworzenia moich toreb.

      Usuń
  5. Bardzo dziękuję za wszystkie miłe komentarze. Jak widać zwyciężyła definitywnie torba z numerem jeden, zostawiając inne daleko w tyle:-) Pozdrawiam Was bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta po lewej na dole jest najfajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torby są przepiękne, zakochałam się w nich :)
    Gratuluję stworzenia tak pięknego miejsca i życzę powodzenia w realizacji marzeń. Trzymam kciuki :) Szkoda, że do Warszawy mam tak daleko :(
    Pozdrawiam - Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i zapraszam do mojego sklepu internetowego www.bycitworzyc.pl Chociaż w ten można śledzić co nowego powstaje w mojej pracowni :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Ależ piękne rzeczy. Kapcie i torby rewelacja! I powodzenia ze sklepem, niech rozwija się i przynosi Ci wielu klientów, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja też mam torbę z drewnianymi rączkami :)))
    objechałam z nią kawał europy i wszędzie się pytają skąd taka piękna :)))
    A co do noszenia na ramieniu... jak masz dwoje dzieci i tonę klamotów - da się :) buziaczki, uwielbiam Twoje prace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma dla mnie lepszej nagrody niż zadowolenie z toreb przez mnie wykonanych :) Bardzo się cieszę! Dzięki :)

      Usuń