czwartek, 22 maja 2014

Uwielbiam len!

Wiem, że nie jestem osamotniona w mojej miłości do lnu. Kojarzy mi się on z łąką pełną kwiatów, bardzo słoneczną pogodą i ogólnie z sielanką oraz odpoczynkiem. Właśnie dlatego wracam co roku do szycia lnianych toreb. I chociaż fason pozostaje ten sam (uważam, że nie ma lepszego zestawienia niż len i kokardka najlepiej z groszkami) to staram się wprowadzić choć drobne zmiany np. kolor kokardki, proporcje i wielkość. W tym roku uszyłam dodatkowo dwie nowe torby z drukowanego lnu w kwiaty. Ta z białymi różami jest bardzo romantyczna, więc postanowiłam ozdobić ją koronką, a żółto pomarańczową ozdobiłam po prostu pomarańczową tasiemkę w groszki. Ciekawa jestem która torba jest Waszym faworytem?



p.s. Przypominam o moim candy, dodam tylko, że poza kolorami widocznymi na zdjęciu można też będzie wybrać kopertówkę czerwoną, żółtą, białą, kremową i czarną. Zapraszam!

10 komentarzy:

  1. Wszystkie śliczne:) a z kwiatowym wzorem wybrałabym tą pierwszą:)
    można jeszcze tak zrobić, że dół jest kwiatowy a góra toby gładka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, przyznam szczerze, że też o tym pomyślałam :)

      Usuń
  2. Piękne - moją faworytką jest zdecydowanie ta z czerwoną kokardką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to czerwona kokarda po raz pierwszy :)

      Usuń
  3. pokochałam len już dawno a teraz utwierdzam się w tej miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie najlepsza ostatnia, ale pozostałe równie piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. To mamy dwa głosy na len w pomarańczowo żółte kwiaty :)

      Usuń
  6. Torby są przeurocze :) Maleńki kontrastowy detal nadaje im niepowtarzalny charakter :) Super :)

    OdpowiedzUsuń